Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за еърбеци.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за еърбеци.

    Значи колата ми е 98г с един еърбег(с неработеща централа в момента), но понеже си смених салона вече имам 3 еърбега. Та въпроса ми е дали мога да бодна нова централа, примерно за 4 еърбега, като на липсващия на таблото да излъжа централата със съпротивление(скоро имаше подобна тема мисля). Съответно дали ще паснат буксите за "новата" централа, ясно ми е че ще трябва да пусна кабели от централата до еърбеците на седялките.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

  • #2

    Comment


    • #3
      Зависи коя централа ще ползваш. Някои са с различен пинаут и различна букса.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        По принцип идеята ми е да ползвам възможно най-близката до моята, и само да добавя кабели за "беците" в седялките, а пасажерския понеже ми липсва такъв, да излекувам с резисторче за да не записва грешка(3 ома мисля че беше).
        Кой е въпросния модел за да търся такъв?
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #5
          Според мен единствения вариант е да сложиш централа с 2 бега. Alied Signal е тя. тя е с 30 пинова букса. Другите са с 50 пина. И пинаута е различен. Не е невъзможно, но ще трябва да вземеш и буксата и после да пренаредиш всички кабели по нея. И всъщност ако има кола от която да вземеш буксата то по-добре направо цялата инсталация.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Аз и друго се сетих. Не трябва ли да има датчици за отваряне на калъфките в седалките ? Би трябвало да седят долу на прага , точно под средната колонка. Погледни в Аутодатата, има всичко.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
              По принцип идеята ми е да ползвам възможно най-близката до моята, и само да добавя кабели за "беците" в седялките, а пасажерския понеже ми липсва такъв, да излекувам с резисторче за да не записва грешка(3 ома мисля че беше).
              Кой е въпросния модел за да търся такъв?
              Имай предвид, че когато буксата се извади от централата има едни пластинки, които окъсяват веригите към датчиците в самата букса. Реалното съпротивление е по-голямо. За да го премеря аз пъхвах в дупките в куплунга пластмасова лента която премахва късото, като отделя пластинките. Като разгледаш кое как влиза в куплунга на централата ще ме разбереш.
              Alfa Romeo 1.8 TS `98
              sigpic

              Comment


              • #8
                с малко занимавка и помощ от колеги всичко става.

                Comment


                • #9
                  Като гледам май ще е голям филм, вероятно ще си сложа нормалната централа с шоферския бег. Днес го изтръгнах от колата, но до централата има една бяла букса с 2/3 пина, някакви идеи за какво служи.
                  Може ли някой който по-разбира да ми каже заменките на моята централа, номера е 60656767 или всяка централа която е с 1 еърбег може да замени моята?
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #10
                    Буксата е за пасажерския бег дето го нямаш. Просто инсталацията си е там. Можеш да сложиш единствено Алиед Сигнал за 2 бега и да излъжеш пасажерския и втората лампичка на таблото. Както и датчика на пасажерската седалка дето го нямаш и него и също и ключа старт/стоп на пасажерския бег.

                    Общо взето дали ще слагаш за 3, 4 бега или за 2 е все същия ядец.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Е не е така, ако слагам за повече ще си вържа и тия на седялките, а за 2 просто не си заслужава усилията, щото хем ще си остане с шофьорския, хем и на седалките няма да работят.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #12
                        Ти си знаеш
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Да ти кажа колега, аз това съм го правил на друга кола, не на Алфа....но процедурата е следната:
                          Купуваш си едно табло с бег, сменяш си твоето, набавяш си всички кабеляци и датчици+ централата, купуваш си салона с беговете и е плъг и плей.
                          Единственото, което трябва да провериш, е дали основната ти ел.инсталация поддържа 4 бега...
                          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                          OEM & Ventura Garage
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                          Comment

                          Working...
                          X